tiistai 10. kesäkuuta 2014

 
 
 
 
 
 

 
Haasteen sain Ellulta. Pitää kertoa 11 asiaa itsestä. Vastata haastaajan kysymyksiin ja lähettää haaste eteenpäin.
 
1. Kuvassa minä pienenä. Nykyään olen lähes aina kameran takana.
2. Olen tällä hetkellä yhtä aikaa onnellinen ja surullinen.
3. Tarvitsen uudet silmälasit, Ei ole mikään nopea ostos.
4. Kaksi kesän haaveista on jo tullut todeksi.
5. Olen vasta mennyt facebookiin, ja minulla on alkuinnostus- ja ihmetys.
6. Minulla on myös melko tuore whatsapp, mikä on mahtava keksintö meidän kaukana asuvien sisarusten kyläily.
7. Olen kiinnostunut ihmisistä.
8. Tykkään pyöräilemisestä.
9. Sekä runoista ja maisema-ajeluista.
10. Koen hyvää oloa pienistä asioista.
11. Kärsin vauvakuumeesta.
 
....Jatkan myöhemmin vastaamalla haastajan kysymyksiin...
 


2 kommenttia:

  1. :) facebookkiin jää koukkuun ;) no,mä vietän tällä hetkellä sieltä kesä-lomaa,kolmatta kertaa jo ;) vauvakuumetta täälläki ;)

    VastaaPoista
  2. Fb on kiva!Juttelen myös siellä lapsien kanssa ja tapaan maailmaan matkanneita ystäviä.Olipa mukava tutustua sinuun pikkuisen lisää -monta ajatusta joista samoin tuumin:)
    ja vauvat-
    voi ne on ihania!
    Hali.

    VastaaPoista